Artikel archief

  • 30-08-2016 21:21

    Bethel Blijft nu ook op Twitter

    Volg ons nu op twitter: @BethelBlijft

  • 30-08-2016 21:16

    Het actiecomité bij Omroep West

    Bekijk hier de reportage:  www.omroepwest.nl/nieuws/3226189/Sloop-Bethelkerk-in-Den-Haag-weer-voorlopig-uitgesteld

  • 30-08-2016 21:15

    Den Haag FM: Sloop Bethelkerk voorlopig uitgesteld

    denhaagfm.nl/2016/08/28/sloop-bethelkerk-voorlopig-uitgesteld/

  • 28-08-2016 22:41

    Uitslag raadsvergadering 25 augustus 2016

    We krijgen tijd voor Plan Bethel Blijft!!! Op de warmste 25 augustus sinds jaren vond de raadsvergadering van de Commissie Ruimte plaats over het plan Bethel blijft. De Stichting moest op 10 mei al het plan indienen, zodat de wethouder en de raadscommissie het plan nog voor de zomer konden...

  • 24-08-2016 21:17

    Loosduinse Krant: Muziek, taart en wapperende handjes

    www.loosduinsekrant.nl/loosduinsekrant/algemeen/muziek-taart-en-wapperende-handjes-bij-betheltuinfeest

  • 23-08-2016 00:04

    Tuinfeest was echt een succes!

    Het tuinfeest was een succes! Ondanks de slechte weersverwachtingen, scheen de zon en was de opkomst groot. Er was de prachtige muziek van Pastiche Aquasounds, er waren heerlijke taartjes gebakken door buurtbewoners, de kinderen hebben spelletjes gedaan, raadsleden kwamen langs en...

  • 22-08-2016 23:53

    Wilt u samen met anderen naar de vergadering van 25 augustus reizen?

    De aanwezigheid van zo veel mogelijk buurtbewoners zal zeker een gunstige invloed hebben op de uitslag!  Wilt u samen reizen? Om 18.45 en om 19.00 uur vertrekken twee groepen onder begeleiding van twee vrijwilligers naar het stadhuis. Vertrek vanaf halte Hoefbladlaan met tram 3. En ook terug...

  • 16-08-2016 23:26

    Komt allen naar de gemeenteraad op 25 augustus!

    Het beleidsplan zal worden besproken in de gemeenteraad op 25 augustus, om 19.30 uur in de raadszaal van het stadhuis. Wij nodigen alle buurtbewoners van harte uit om bij de raadsvergadering aanwezig te zijn om daarmee het beleidsplan te ondersteunen! 

  • 16-08-2016 23:23

    Zondag 21 augustus tuinfeest bij de Bethelkerk!

    Stichting Bethel Blijft nodigt u graag uit voor een bescheiden tuinfeest op de locatie van de Bethelkerk op zondag 21 augustus! . Wij zorgen voor voldoende te drinken, wat lekkers te eten, vermaak voor de kinderen en natuurlijk muziek. We willen graag met u in gesprek en tevens proberen wij de...

  • 08-07-2016 00:00

    Like en share onze Facebookpagina!

    www.facebook.com/bethelblijft/

Onderdelen 31 - 40 van 77
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

Contact

Stichting Bethel Blijft/Stichting Amadeus